til kasse totalbeløb: 0,00 kr
avanceret søgning
Handelsbetingelser

I. GENERELLE OPLYSNINGER

  1. Handelsbetingelser betegner regler over for køb i webshoppen, som er ført af Sælgeren.
  2. Handelsbetingelser er altid synlige på hjemmesiden, du kan tjekke og kopiere den så ofte som du vil.

II. DEFINITIONER

  1. Nedestående betegnelser betyder:
  2. Sælger – hr. Marcin Uszak, bosat i 66-400 Gorzow Wielkopolski, ul. Marcinkowskiego 10h/8, Polen, registreret under momsnummer NIP: PL5992781700, som sælger varer og ydelser i Webshoppen
  3. Webshop- hjemmeside og webservice, som kontrolleres af Sælgeren, som muliggør at Brugere handler varer og ydelser. Webshoppen findes under adresse: www.mustang-sko.dk
  4. Køber – en Bruger, som har købt varer eller ydelser i Webshoppen
  5. Salgskontrakt – kontrakt indgået i Webshoppen, på basis af Handelsbetingelser, mellem Sælger og Køber, som omfatter salg af varer til Køberen.
  6. Servicekontrakt – kontrakt indgået i Webshoppen, på basis af Handelsbetingelser, mellem Sælger og Køber, som omfatter service ydet af Sælgeren til Køberen.
  7. Kontrakt – omfatter både Salgskontrakt og Servicekontrakt.
  8. Handelsbetingelser – de pågældende købs- og handelsregler i denne Webshop.
  9. Materialer – information oplyst i Webshoppen, som f.eks. Produktnavne, produktbeskrivelser, billeder og producenternes grafiske tegn, logo osv.
  10. Bruger- en internetbruger, som bruger Webshoppen og køber (eller planlægger at købe) varerne og ydelser, som Sælgeren tilbyder i Webshoppen
  11. Nyhedsbrev – en service tilbudt af Sælgeren, som går ud på at sende elektronisk (på e-mail) handelsinformation om nyheder, tilbud eller udsalg

III. GENERALLE KØBSBETINGELSER

  1. Gennem Webshoppen www.mustang-sko.dk Sælger muliggør at handle på nettet. For at købe, skal man vælge produkt (model og størrelse), tilføje varen til ‘kurven’, klikke Bestil og betal knappen og udfylde bestillingsformular.
  2. I Webshoppen sælges der originalle sko. Produkter er godkend til salg i Danmark. Ved hver enkelte produkt kan du finde alle nødvendige oplysninger og producentens navn.
  3. Webshoppen er en registreret erhvervsvirksomhed, MARCIN USZAK, adresse: ul. Karola Marcinkowskiego 10H lok.8, 66-400 Gorzow Wielkopolski, Polen. Momsregistreringsnummer NIP: PL5992871700, REGON nummer: 080064236, firma er registreret i det polske Centralregister af Erhvervsvirksomheder.
  4. Hvis du vælger at betale ved modtagelsen og bestiller inden for klokken 13:00, vi bearbejder bestilling samme dag. Hvis du bestiller efter klokken 13:00, vi afsender ordren dagen efter. Når du vælger forudbetaling ved bank overførsel, så sender vi ordren så snart, som vi modtager betaling.
  5. Salgskontrakten starter ved at sende en ordrebekræftelse fra Webshoppen.
  6. Salgskontrakten registreres i systemet i form af denne Handelsbetingelser samt ved at sende Handelsbetingelser til kunden.
  7. Salgskontrakten udføres når varen er blevet modtaget af kunden.
  8. Det er Sælgerens pligt at levere en fejlfri vare til kunden.
  9. Alle information samt procedurer vedr. garanti vises i garantiformularen.
  10. Kunden kan læse dokument om ervervs gode praksis, som findes i den polske lov, og er del af Forebyggelse mod uretfærdig erhverv loven. Dokumentet kan læses under http://isap.sejm.gov.pl/
  11. Salgskontrakten starter med bestilling og udløber med modtagelsen af varen.
  12. Når kunden ingår kontrakten, bliver han/hun forpligtet at betale for varen, som er kontraktens emne.
  13. Kunden har mulighed at kontakte Domstolen eller handelsinspektøren, hvis han/hun har problemer med Sælgeren som ikke kan afklares direkte med ham. Kunden kan også ringe til +48 800 007 707 for at få gratis hjælp mht. Kunderettigheder. 14. Kunde – en privat køber, som ikke køber erhvervsmæssigt
  14. Erhvervskunde – en kunde, som køber med hensyn til sit job/erhverv
  15. Shoppen er åbnet i alle hverdage, fra mandag til fredag, mellem klokken 09:00 og 17:00
  16. Kunden kan bruge Webshoppen på computer eller mobil, ved at bruge en Internet browser.
  17. Kunden kan ikke bruge Sælgerens navn, Webshoppens logo, Materialer eller andre Webshoppens dele (samt grafiske elementer og Webshoppens layout). Brug af de ovennævnte er kun mulig med Sælgerens eller tredje partiers skriftlig tilladelse. Det er forbudt at kopiere Webshoppen nogen steder, især på websider forbundet med køberen.

IV KONTOOPRETTELSE I WEBSHOPPEN

  1. Hvis du gerne vil blive vores kunde, du kan godt oprette dig en konto. På den måde undgår du at skrive dine data og leveringsadresse hver gang du køber. For at registrere dig som kunde bedes du udfylde de nødvendige felter, som er: navn og efternavn, adresse med postnummer, e-mail adresse, telefonnummer, land samt betalings - og leveringsmåde.
  2. Kunderne kan: a. bruge Webshoppen uden registrering b. registrere sig i Webshoppen med login og password.
  3. For at handle i Webshoppen uden at være registreret, skal man udfylde betalingsformularen korrekt og acceptere Handelsbetingelser.
  4. Når man registrerer, oprettes der en kundekonto i Webshoppen, hvor der vises alle kundens oplysninger og bestillingshistorik.

V BESTILLING I WEBSHOPPEN – INDGÅELSE AF SALGSKONTRAKT

  1. Inden du bestiller, skal du tilføje de ønskede varer til kurven. I kurven kan du se værdi af din ordre og fragtomkostninger. Du har styr på kurvens indhold hele tiden og kan godt tilføje/fjerne varer.
  2. Den vigtiste betingelse for at handle er at udfylde bestillingsformularen korrekt.
  3. Din e-mail adresse og telefonnummer kan bruges til at gennemføre bestillingen.
  4. Hvis Sælgeren ikke kan levere varen pga. produktets utilgængelighed, skal han informere kunden inden for 2 dage efter bestillingen. Kunden kan bagefter beslutte om ordren skal slettes eller om der skal ventes længere for genneførelse af ordren.
  5. Hvis det sker, at du udfylder bestillingsformularen ukorrekt og vi skal have dine kontaktoplysninger, kontakter vi dig og informerer, at vi ikke kan gennemføre bestillingen.
  6. Købte varer leveres til adressen angivet i bestillingsformularen.
  7. Kunden har ret til at vælge leveringsmetode, ifølge bestillingsformularen.
  8. Kunden skal betale fragtomkostninger. I særlige tilfælde kan det ske, at det er Webshoppen som betaler fragt. Sådan en information vises ved bestilling og bekræftes efter bestillingen.

VI. ANNULLERING AF ORDRE

  1. En ordre kan annulleres telefonisk eller på e-mail med ordre ID nummer. Annullering sker med det samme.

VII. BETALING OG LEVERING

  1. Priserne i Webshoppen er bruttopriser (med moms) og vises i DKK – det kommer an på kundens valg. Priserne omregnes ved brug af dagens valutakurs.
  2. Produkter leveres med det valgte fragtfirma. Priser og fragtfirmaer vises på hjemmeside i Betaling og levering fane.
  3. Kunden vælger betalingsmetode under bestillingen. Betaling skal ske så snart som muligt, gerne med det samme, når du har valgt fordubetaling på konto.
  4. Gennemførelse af en ordre består af bearbejdning og levering til adressen. Den gennemsnitlige bearbejdningstid er 1-2 arbejdsdage.

VIII. NYHEDSBREV

  1. Enhver kunde og nyhedsbrevs abonnent er med i vores database. Webshoppen kan sende uforventede e-mails til de personer, som har oplyst os deres kontaktoplysninger og har abonneret på nyhedsbrevet. Vi sender ikke nyhedsbrevet til personer, som ikke optræder i vores database, vi sender ingen spam. Hvis du gerne vil fjerne dig fra nyhedsbrevet, bedes du oplyse os din login, status (kunde eller nyhedsbrev abonnent) og ca. registreringsdato i vores webservice.

IX. PERSONLIGE DATA

  1. Administratoren af personlige data, der leveres af køberen, når du bruger butikken, er sælgeren.
  2. Vi begrænser brug af personlige data til det nødvendige minimum. Vi bruger kun de data, som skal bruges til at handle på nettet, som er bl.a. e-mail adresse, navn, efternavn, adresse. Vi oplyser ikke dine data til tredje partier og bruger dem udelukkende til at gennemføre bestilling og informere dig om nye produkter i vores tilbud. Vi beholder og behandler dine data ifølge Databeskyttelsesloven Europa-Parlamentets og Rådets generelle forordning (EU) om databeskyttelse (GDPR). Du har ret til at korrigere dine data, du kan også informere os skriftlig at vi skal stoppe med at beholde og behandle dine personlige oplysninger.

X.GARANTI OG REKLAMATION

  1. 1Alle garanti rettigheder forbeholdes kunden.
  2. Alle vores varer har 24 måneder producentens garanti.
  3. Hvis den modtagne produkt har tekniske fejl, er blevet skadet i transport eller er stemmer ikke overens med bestillingen, du hr ret til at reklamere varen.
  4. Du bedes at tilføje ordre ID til det reklamerede produkt, så vi kan identificere dig.
  5. Det produkt, som du gerne vil reklamere, bedes du sende (samt adresse, telefonnummer og defektets beskrivelse) til: Marcin Uszak, Marcinkowskiego 10h/8, 66-400 Gorzow Wielkopolski, Polen.
  6. Reklamation behandles og sendes retur inden for 14 dage og du bliver informeret om resultatet.
  7. Kunden kan påkræve, at varen bliver bragt til tilstand i overenstemmelse med salgskontrakten ved gratis renovering, ombytning, prisreduktion eller fortryde købet.
  8. Hvis Sælgeren ikke kan opfylde kundernes krav, skal han informere om det og finde en anden løsning på problemet.

XI. RETURNERING

  1. Kunden har ret til at returnere ordren uden at angive grunden til det, inden for 14 dage efter modtagelsen af sin ordre. Kunden bliver ikke pålagt nogen omkostninger, bortset fra de omkostninger beskrevet nedenfor.
  2. Du betaler selv for fragt retur, vi refunderer kun for den billigste mulige måde at returnere på (den billigste leveringsmåde fra hjemmesiden). Hvis ordrens værdi bliver for en eller anden måde formindsket og det skyldes kunden, så skal kunden kompensere for det til Sælgeren.
  3. For at overholde returnerignsfristen skal man simpelthen sende e-mail om fortrydelsen på admin@buty-mustang.pl eller et brev til Webshoppens fysisk adresse. Et eksempel af fortrydelsesformular kan findes her: Fortrydelsesformular
  4. Salgskontrakten ses som ikke eksisterende og de varer eller ydelser bliver returneret i original, uforændret tilstand.
  5. Returnering skal ske med det samme, senest 14 dage efter fortrydelsesmailen/brevet.
  6. Samt med det returnedere produkt bedes du sende en kopi af fortrydelsesmailen/brevet og dine bankdetaljer, så vi kan tilbagebetale dig.
  7. Sælgeren kan vente med tilbagebetaling inden han får produktet eller en bekræftelse på afsendelse.
  8. Sælgeren skal bekræfte at han har fået information om fortrydelsen.

XII OMBYTNING

  1. Alle produkter kan ombyttes. Hvis du er ikke tilfreds med varen, du kan godt returnere den eller få den byttet til en anden størrelse eller en helt andet produkt. Tjek først i Webshoppen om den ønskede størrelse er tilgænglig i øjeblikket. Hvis den ikke findes, vi vil gøre os umage at bytte varen snarest muligt og bestille den rette størrelse til dig. Hvis det viser sig, at varen er udsolgt og kan ikke bestilles fra producenten, så tilbyder vi dig nogen anden vare, som er tilgængelig eller refunderer pengene.
  2. Hvis prisen på det nye produkt bliver højere end prisen på det returnerede produkt, beder vi dig om at betale differencen.
  3. Hvis prisen på det nye produkt er lavere end prisen på det returnerede produkt, tilbagebetaler vi differencen til dig.
  4. Alle andre detaljer skal der diskuteres mellem Sælgeren og Kunden.

XIII. TEKNISKE PAUSER

  1. Sælgeren tager ikke ansvar på Webshoppens utilgængelighed pga. force majeure.
  2. Sælgeren forbeholdes ret til at lave pauser i Webshoppen for at konservere hjemmesiden, foretage teknisk service osv. Sælgeren lover med det samme, at han skal sørge for, at de tekniske pauser varer så kort som muligt og sker om natten.

XIV. AFSLUTTENDE BESTEMMELSER

  1. I sager, som ikke omfattes af disse handelsbetingelser, skal man bruge den polske lov, især Lov om konsumentens rettigheder fra 23.04.1964 med senere forandringer fra 30.05.2014 (Dz.U. Nr 64 poz 16, Dz. U. 2014 poz. 827)
  2. Bestemmelser inkluderet i Handelsbetingelser skal ikke begrænse eller udelukke rettigheder, som kunden har ifølge loven. Hvis nogen bestemmelser i handelbetingelser viser sig at ikke være i overensstemmelse med loven, skal de ses bort fra og det er loven, som skal tages i betragtning.
  3. I sager, hvor erhvervskunde fra udlandet er involveret, og de ikke er omfattet i disse Handelsbetingelser, skal der bruges udelukkende polske lov.
  4. Med hensyn til salgskontrakter med private kunder, som er fast bosat i udlandet, bruges der også polske lovregler. Brug af den polske lov udelukker ikke rettigheder som kunden har i landet, hvor han/hun er fast bosat.
  5. Hvis kun en del af kontrakten skal annulleres, andre dele af kontrakten skal forbeholdes, bortset fra situation, hvor kontrakten kunne ikke udføres uden den annullerede del.
  6. Forandringer af Handelsbetingelser kan ske når kunderne bliver informeret om den planlagte forandring i det mindste 14 dage inden forandringen foretages.
  7. Hvis ordren bliver lagt ind når den forrige version af Handelsbetingelser er gyldig, skal der bruges de oprindelige regler og forandringer i Handelsbetingelser kan ikke bruges (ifølge lovreglen Lex retro non agit)
  8. Hvis kunden ikke er enig med forandringer i Handelsbetingelser, kan han/hun fjerne sin konto fra Webshoppen.
  9. Du kan kontakte Sælgeren på e-mail: admin@buty-mustang.pl , telefonisk under eller med posten under adresse: Marcin Uszak, ul. Karola Marcinkowskiego 10H/8 66-400 Gorzów Wielkopolski, Polen
  10. Alle materialer og Webshoppens adresse er beskyttet af ophavsretten.
  11. Handelsbetingelserne træder i kraft den 25.05.2018
op
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Vis den fulde version af hjemmesiden
Sklep internetowy Shoper.pl