Reklamation Returnering

OMBYTNING

  1. Alle produkter kan ombyttes. Hvis du er ikke tilfreds med varen, du kan godt returnere den eller få den byttet til en anden størrelse eller en helt andet produkt. Tjek først i Webshoppen om den ønskede størrelse er tilgænglig i øjeblikket. Hvis den ikke findes, vi vil gøre os umage at bytte varen snarest muligt og bestille den rette størrelse til dig. Hvis det viser sig, at varen er udsolgt og kan ikke bestilles fra producenten, så tilbyder vi dig nogen anden vare, som er tilgængelig eller refunderer pengene.
  2. Hvis prisen på det nye produkt bliver højere end prisen på det returnerede produkt, beder vi dig om at betale differencen.
  3. Hvis prisen på det nye produkt er lavere end prisen på det returnerede produkt, tilbagebetaler vi differencen til dig.
  4. Alle andre detaljer skal der diskuteres mellem Sælgeren og Kunden.

 

RETURNERING

  1. Kunden har ret til at returnere ordren uden at angive grunden til det, inden for 14 dage efter modtagelsen af sin ordre. Kunden bliver ikke pålagt nogen omkostninger, bortset fra de omkostninger beskrevet nedenfor.
  2. Du betaler selv for fragt retur, vi refunderer kun for den billigste mulige måde at returnere på (den billigste leveringsmåde fra hjemmesiden). Hvis ordrens værdi bliver for en eller anden måde formindsket og det skyldes kunden, så skal kunden kompensere for det til Sælgeren.
  3. For at overholde returnerignsfristen skal man simpelthen sende e-mail om fortrydelsen på admin@buty-mustang.pl eller et brev til Webshoppens fysisk adresse. Et eksempel af fortrydelsesformular kan findes her: Fortrydelsesformular
  4. Salgskontrakten ses som ikke eksisterende og de varer eller ydelser bliver returneret i original, uforændret tilstand.
  5. Returnering skal ske med det samme, senest 14 dage efter fortrydelsesmailen/brevet.
  6. Samt med det returnedere produkt bedes du sende en kopi af fortrydelsesmailen/brevet og dine bankdetaljer, så vi kan tilbagebetale dig.
  7. Sælgeren kan vente med tilbagebetaling inden han får produktet eller en bekræftelse på afsendelse.
  8. Sælgeren skal bekræfte at han har fået information om fortrydelsen.

GARANTI OG REKLAMATION

  1. Alle garanti rettigheder forbeholdes kunden.
  2. Alle vores varer har 24 måneder producentens garanti.
  3. Hvis den modtagne produkt har tekniske fejl, er blevet skadet i transport eller er stemmer ikke overens med bestillingen, du har ret til at reklamere varen.
  4. Du bedes at tilføje ordre ID til det reklamerede produkt, så vi kan identificere dig.
  5. Det produkt, som du gerne vil reklamere, bedes du sende (samt adresse, telefonnummer og defektets beskrivelse) til: Marcin Uszak, Marcinkowskiego 10h/8, 66-400 Gorzow Wielkopolskiego, Polen.
  6. Reklamation behandles og sendes retur inden for 14 dage og du bliver informeret om resultatet.
  7. Kunden kan påkræve, at varen bliver bragt til tilstand i overenstemmelse med salgskontrakten ved gratis renovering, ombytning, prisreduktion eller fortryde købet.
  8. Hvis Sælgeren ikke kan opfylde kundernes krav, skal han informere om det og finde en anden løsning på problemet.
op
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Vis den fulde version af hjemmesiden
Sklep internetowy Shoper.pl